Es met Lori

Es met Lori
Zoveel aan mijn hoofd

vrijdag 14 maart 2008

Wedstrijd update

Hallo allemaal,

Laatst kwam er een nieuw bericht in mijn mailbox en de inhoud daarvan wil ik jullie toch niet onthouden.

Het ging over de schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe.
In totaal hebben zich ruim 3000 mensen aangemeld voor de uiterlijke inschrijfdatum van 2 januari.
Hun gemiddelde leeftijd is 34 jaar.
Daarna hebben zij allemaal een keuze kunnen maken uit één van de tien intro's die tien verschillende auteurs hadden gemaakt.

803 Mensen zijn bezig met het afschrijven van hun verhaal.
Of ik daar ook bij hoor weet ik niet, omdat ik het in mijn eigen format schrijf en niet op hun site.
Ik was helemaal gewend aan mijn eigen pagina, vandaar.
Uiteindelijk wordt het volgend mij een kwestie van kopiëren en plakken naar hun site en dan maar insturen!

37% Van de deelnemers heeft voor de intro van Dimitri Verhulst gekozen.
De meeste deelnemers schijnen met meer dan één verhaal bezig te zijn.

Dat begrijp ik toch niet helemaal; we mochten 1 verhaal kiezen.
Of schrijven zij meerdere varianten op hetzelfde begin?

En verder (ik vat het maar even samen) zijn er inzendingen van Nederlanders die in het buitenland wonen.
Dankzij internet kun je natuurlijk helemaal aan de andere kant van de wereld zitten en toch inschrijven!
Lijkt me ook apart hoor.

Ik ben inmiddels druk bezig met het herschrijven van mijn verhaal.
Het voorlopige doel is één hoofdstuk per avond te herschrijven.
Meer lukt echt niet op dit moment.
Daarvoor heb ik het gewoon te druk met mijn baan in het onderwijs en mijn gezin.

Wanneer je alles graag zo goed mogelijk wilt combineren moet je bepaalde compromissen sluiten.
Nu is het geen vakantietijd dus kan ik niet zoveel tijd steken in het schrijven als anders.

Tot zover dit bericht.
Wanneer ik meer kan vertellen zal ik het laten weten!

Geen opmerkingen: