Es met Lori

Es met Lori
Zoveel aan mijn hoofd

maandag 24 maart 2008

Let the games begin!

Het is zover: mijn verhaal is af!
Gisteravond laat heb ik de laatste woorden ingetikt en geplakt in het bestand op de site van Uitgeverij Contact.

Komende week zal ik het hele verhaal nog een keer afdrukken om zelf door te lezen en te controleren op eventuele tikfouten.
Ment checkt het geheel ook nog een keer.
Kleine aanpassingen kan ik dan ook nog doen en dan is het eindelijk tijd om het definitief in de sturen.

Ik hoor dan echt bij een van de 3000 mensen die hun verhaal insturen.
Hopelijk krijg ik dan later te horen dan ik bij de 25 halve finalisten zit.
Wanneer dat het geval is zou ik al zo blij zijn!
2 September gaan er dan 5 mensen door voor de finale en de uiteindelijke winnaar / winnares wordt door een publieksjury gekozen en bekend gemaakt op 2 oktober.

Of ik het ga halen om door deze schifting heen te komen, laat staan in een finale terecht te komen weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat ik keihard mijn best heb gedaan om iets neer te zetten waar ik helemaal achter sta.
En ik ben zelf heel erg trots op het resultaat, ongeacht de uitkomst.

Het bedenken van het verhaal, details uitwerken, research doen, weer een heleboel weggooien tijdens het herschrijven, wachten op reacties van Kjeld, Nicole en Ment.
Alles was een ervaring die ik niet had willen missen.
Schrijven is iets wat ik vroeger al geweldig leuk vond om te doen en sinds kort weer heb hervonden.
Nu laat ik het niet meer los en blijf ik het gewoon met heel veel plezier doen.
Verhaal na verhaal.

Misschien dat ik het volgende verhaal wel gewoon post op deze site.
Wie weet?
In ieder geval houd ik jullie op de hoogte!

Groetjes, Es

Geen opmerkingen: