Es met Lori

Es met Lori
Zoveel aan mijn hoofd

maandag 31 maart 2008

Verhaal ingezonden

Pfoe!
Het is zover, de laatste versie is weer herschreven.
Toch blijf ik iedere keer weer dingen zien die ik toch nog wel anders zou hebben gewild.
Is het goed genoeg?

En nu uiteindelijk maar de knoop doorgehakt en ingezonden.
Dan lees je nog een keer na de inzending de boel globaal door en dan zie ik toch een aantal alinea's die ik niet ben ingesprongen en ik heb een enter gemist.
Dat komt dan ook nog eigenlijk door het overzicht dat je hebt bij het schrijven op hun site.
Het was maar een relatief klein vlakje waarbij ik niet goed kon zien hoe de zinnen er uiteindelijk uit zouden komen te zien.

Maar goed, het zal allemaal wel niet van doorslaggevende aard zijn of je ergens een entertje bent vergeten weg te halen...
Het gaat tenslotte om de verhaallijn neem ik aan.

En nu duimen tot 2 juni!

Hou ik nu wel weer tijd over om lekker 's avonds op de bank te hangen tot het eindvonnis er is!

bij deze alvast mijn grote dank aan Kjeld, Nicole en Ment.
Zij hebben me enorm geholpen met hun opmerkingen, bedenkingen en tips.
Het is erg fijn wanneer mensen van een afstandje nog eens bekijken wat je hebt geschreven want sommige (spellings)fouten zie ik zelf niet meer...

Geen opmerkingen: